vrijdag 18 juni 2010

Happening (Meulenhoff, 16 juni 2010)


2 opmerkingen:

Viktor Frölke zei

Dear Aristide. Allereerst mijn welgemeende excuses dat ik niet op de Happening (Meulenhoff) was. Ten tweede, verbaast het mij geenszins dat Piet Calis zich in het middelpunt van jouw Happening bevindt. Maar derdens heb ik wel een vraag: wat doet Sander Knol daar op de achtergrond van de Happening, versnippert hij wellicht een manuscript, en, in het verlengde daarvan, moet ik me zorgen maken?

Aristide von Bienefeldt zei

Ha Viktor, ja, we hebben je vreselijk gemist, vooral tijdens de speech en op het bal na. Piet dronk en danste iedereen weg en Sander wilde eerst niet op de foto maar toen ik zei dat hij maar net moest doen alsof hij plaatjes draaide, gaf hij zich gewonnen. Hoop dat het je goed gaat.